دغدغه اصلی درگیر نشدن موج بعدی کرونا است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تمام دغدغه و تلاش مجموعه ارکان تصمیم‌گیر کشور این است که دچار موج بعدی کرونا نشویم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در هشتاد و یکمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون سراسری در کشور روند فوتی‌ها و مبتلایان به بیماری کرونا در کشور کاهش جدی پیدا کرده است، گفت: همین روند مدیریت بیماری باید با دو مولفه رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم در مساله واکسیناسیون تا مهار کامل این بیماری تداوم داشته باشد.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا  با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات در کشور گفت: باید با روش‌های اقناعی این موضوع در سطح جامعه تبیین شود که افزایش سفر و مسافرت‌ها باعث گسترش بیماری می‌شود و برای همین با توجه به روند مناسب مدیریت بیماری کرونا در کشور، نباید تعطیلات پیش رو به محلی برای افزایش بیماری در کشور تبدیل شود.

معاون وزیر کشور ادامه داد: باید با همان خط رنگ بندی شهرها که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ اجازه ورود مسافرین به شهرهای قرمز و نارنجی داده نشود.

ذوالفقاری درباره مراسم معنوی اربعین و ۲۸ ماه صفر اظهار کرد: مبنای برگزاری مراسم و عزاداری‌ها پروتکل‌های مصوب ایام ماه محرم است و در این خصوص ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا در چارچوب همان پروتکل‌ها نسبت به مدیریت بیماری اهتمام داشته باشند.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این موضوع که تمام تلاش و برنامه با هدف کنترل موج بعدی بیماری است، تصریح کرد: دغدغه مجموعه ارکان تصمیم گیر بر این است که دچار پیک بعدی بیماری در کشور نشویم.

کد خبر: 29283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =