برای توسعه روابط با سریلانکا محدودیتی وجود ندارد

رییس‌جمهوری با اشاره به ظرفیت های گسترش روابط ایران و سریلانکا، ‌ گفت: برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های همکاری بین دو کشور را فعال کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه پس از دریافت استوارنامه "ویشوانات آپونسو" سفیر جدید سریلانکا در تهران، ‌گفت: هیچ محدودیت و مانعی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و انتقال تجربیات بویژه در حوزه فنی و مهندسی وجود ندارد.

رییس جمهوری افزود: با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور می‌توان گام‌های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا بویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

 سفیر جدید سریلانکا در تهران هم با تقدیم استوارنامه خود به آیت‌الله رئیسی، روابط دو کشور را دیرینه و تاریخی دانست و گفت: سریلانکا همواره در مجامع بین المللی حامی دولت و ملت ایران بوده و خواهد بود.

آپونسو، همچنین با اشاره به ظرفیت‌های توسعه سطح روابط دوجانبه، خواستار توسعه و تقویت هرچه بیشتر همکاری های دو کشور به‌ویژه در بخش‌های انرژی، بازرگانی و تجاری شد.

کد خبر: 29282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =