قدردانی وزیربهداشت کشور مالی از هلال احمر ایران

 وزیر بهداشت و درمان کشور مالی از خدمات ارائه شده توسط مرکز سلامت جمعیت هلال احمر ایران در این کشور قدردانی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از  ایرنا؛ سفیر ایران در کشور مالی و رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر با خانم جمیناتو سانگاره وزیر بهداشت و درمان کشور مالی دیدار کرد.

سفیر ایران در مالی در این دیدار طی سخنانی بر ضرورت رفع مشکلات پیش‌روی مرکز سلامت جمعیت هلال احمر از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور مالی تاکید و تصریح کرد: فعالیت‌های مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی کاملا جنبه انسان دوستانه دارد و لازم است تا بستر فعالیت های این مرکز بیش از پیش فراهم شود.

رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: مرکز سلامت جمعیت هلال احمر ۲۹ سال سابقه فعالیت در کشور مالی دارد و "انجام بیش از ۵ نوع ویزیت تخصصی" و "جراحی‌های چشم، ENT و سزارین" و" امکانات پاراکلینیکی" و... ازجمله خدماتی محسوب می شوند که توسط این مرکز ارائه می‌شوند.

دکتر خلیل مختاری به مشکلات پیش‌روی مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی اشاره و از "عدم امکان قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای" به عنوان یکی از مهم‌ترین این مشکلات نام برد و تصریح کرد: ضرورت دارد وزارت بهداشت و درمان کشور مالی اقدامات مقتضی را در راستای رفع مشکلات این مرکز داشته باشد تا به تبع آن شاهد توسعه خدمات مرکز به نفع محرومان این کشور باشیم.

خانم جمیناتو سانگاره وزیر بهداشت و درمان کشور مالی نیز در این دیدار در سخنانی به خدمات ۲۹ ساله جمعیت هلال احمر در کشور متبوع خود اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی با تعرفه پایین و معین دولت مالی در امر واکسیناسیون کشوری و همچنین مراقبت‌هایی که در این مرکز از مادران در قبل و بعد از بارداری صورت می‌گیرد، ازجمله خدمات مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی است.

وزیر بهداشت و درمان کشور مالی با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در این کشور، از توسعه تلاش‌های خود در راستای رفع مشکلات این مرکز خبر داد و گفت: امیدوارم با رفع این مشکلات فعالیت‌های انسان دوستانه مرکز در کشور مالی گسترش یابد.

کد خبر: 29252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =