ملت ایران از تحریم و تهدید آمریکا نمی‌هراسد

وزیر کشور گفت: ملت ایران از تحریم و تهدیدهای آمریکا و هیچ قدرتی نمی‌هراسد و در مقابل هیچ کدام تسلیم نشده و زانو نمی‌زند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار بوشهر افزود: به جای ترسیدن، امروز انقلاب اسلامی دشمن را به تسلیم و زانو زدن وادار کرده چنانچه تاکنون نیز چنین شده است.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی بر تارک دنیا می‌درخشد این درحالی است که بدخواهان نمی‌خواهند اینگونه باشد و در تلاش هستند ملت ایران را با بیانات مادی خود محتاج غرب نشان دهند.

وحیدی اضافه کرد: براساس آیه‌های قرآنی هیچ تسلطی از غرب و دشمن بر مسلمانان وجود ندارد مگر اینکه این تسلط به دست خودمان درست شود.

وزیر کشور گفت: راه نجات و حرکت ما جز از مسیر و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آموزه‌های انقلاب اسلامی در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نیست و تنها با حرکت در این مسیر است که همه چیز فراهم می‌شود.

وحیدی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم خود قرار گرفته است؛ در گام اول برای حفظ، عزت و اقتدار انقلاب خون‌ها ریخته و فداکاری‌ها شد تا این درخت نوپا به این مرحله برسد و امروز به برکت آن ایثارگری‌ها نام انقلاب اسلامی عزتمند، پرقدرت و صلابت در جهان به عنوان قدرتی که ظالمان و ستمگران دنیا را به زیر کشانده مطرح است.

وی با بیان اینکه کشور درگام دوم انقلاب آماده یک خیز بزرگ است گفت: امروز سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم و نفس‌های آخر این تحریم‌ها را شاهد هستیم و مهم‌تر از دور زدن تحریم خنثی‌کردن آنها است.

وزیر کشور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص اینکه آمریکا باید از منطقه برود ادامه داد: خیلی از این فرمان رهبر معظم انقلاب نمی‌گذرد وهمه دیدیدیم چگونه استکبار جهانی خفت بار از افغانستان فرار کرد و همه ذلت و اسیری آنها از دست مردم بزرگ عراق را دیدیم که مرتب مورد نفرت قرار گرفته اند.

وحیدی یادآورشد: امروز مسیر انقلاب بسیار قوی و روشن است و ثابت شده که انقلاب اسلامی یک انقلاب عادی، معمولی و انسانی نیست بلکه ادامه دهنده انقلاب بزرگ سید الشهدا است.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را به زیر کشیده است گفت: دیری نمی‌گذرد که سربازان همین سرزمین (بوشهر) استعمارگران و متجاوزان را دست بسته به زانو درآوردند، این واقعه نشان داد ما رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم که عزت آفریدند و نشان دادن جوهره انقلاب اسلامی تا به کجا است.

وی در باره استان بوشهر اظهار کرد: این استان نماد ایثار، بزرگی، اتحاد و اخلاق و دروازه بسیاری از اتفاق‌های خوب است و اقتصاد دریا محور از جمله ظرفیت‌های این استان جنوبی است.

وحیدی یادآور شد:  ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر باید شکوفا شود و نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دریا محور  صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان در شرق آفریقا خودشان را مدیون مهاجران بوشهری ها می‌دانند، افزود: ظرفیت عظیم فرهنگی در استان بوشهر وجود دارد و باید نگاه خاصی به این ظرفیت‌ها صورت گیرد.

وحیدی یادآور شد: ما شخصی را برای استانداری بوشهر انتخاب کردیم که دریادل و مردی از جنس حاج قاسم سلیمانی است و می داند که باید خدمتگزار ملت باشد.

وی اضافه کرد: سردار احمد محمدی‌زاده فردی از نسل حاج قاسم‌سلیمانی‌ها است و طی ۴۲ سال دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است و شخصیتی بادانش است که می‌داند چگونه باید از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وزیر کشور ادامه داد: خدمت به مردم بوشهر مهمترین خواسته سردار محمدی‌زاده استاندار جدید بوشهر است، نعمتی بزرگ‌تر از خدمت به مردم نیست؛ بویژه خدمت به مردمی که عاشق اهل‌بیت هستند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان در استان بوشهر، گفت: بوشهر پرافتخار، باسابقه تاریخی ارزشمند است و امید می‌رود به نقطه اوج برسد.

در این آیین  احمد محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر معرفی  و از تلاش‌های عبدالکریم گراوند استاندار سابق تقدیر شد.

کد خبر: 29229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =