امنیت مهم‌ترین رکن در کشورهاست

معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره سخن کسانی که سربازی را اتلاف وقت می‌دانند، گفت: این افراد اهمیت امنیت را نمی‌فهمند. امنیت مهم‌ترین رکن در کشورهاست که اگر نباشد، نمی‌توان کاری کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایلنا، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز سرباز که در سالن شهید میثمی این ستاد برگزار شد، گفت: دفاع مقدس آغازی بر ذلت دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و نشان دادن اقتدار ایرانیان به جهانیان بود و امروز ابرقدرت‌ها در منطقه، ذلیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در شرایطی رخ داد که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده بود، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با به‌کارگیری گروه‌های ضد انقلاب و سلطنت‌طلبان در داخل کشور و استفاده از صدام و شروع جنگ به دنبال شکست انقلاب اسلامی بودند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با شروع جنگ، ارتش انقلابی، مسلمان و وفادار به امام (ره) خیلی سریع سازماندهی شد و نقش مؤثری در ابتدای جنگ ایفا کرد.

سردار عبداللهی ادامه داد: با ساماندهی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج، دشمنی که می‌خواست یک هفته‌ای کل کشور را تسخیر کند، در دستیابی به اهداف خود ناکام ماند و شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی، همزمان با دو ابرقدرت وارد جنگ شدیم و توانستیم با فرماندهی امام(ره) بر آن‌ها فائق بیاییم.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: دفاع مقدس سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران شد و در این جنگ حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن نیفتاد.

سردار عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه «سربازی» یک امر مقدس است، افزود: حفظ حدود و ثغور جمهوری اسلامی و برقراری امنیت، امری مقدس محسوب می‌شود.

وی سربازی را فرصتی مغتنم برای جوانان دانست و عنوان کرد: نیروهای مسلح در امر برقراری امنیت همانند یک پیکره است که هر عضو یک کار را انجام می‌دهد و اگر عضوی دچار مشکل شود، پیکر دچار مشکل می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح درباره سخن کسانی که سربازی را اتلاف وقت می‌دانند، گفت: این افراد اهمیت امنیت را نمی‌فهمند. امنیت مهم‌ترین رکن در کشورهاست که اگر نباشد، نمی‌توان کاری کرد و همگان این موضوع را در سوریه و عراق دیده‌ایم.

سردار عبداللهی اظهار داشت: امنیت کشور در سخت‌ترین شرایط نیز برقرار بوده است و همه ما امروز به‌عنوان اعضای یک پیکر در برقراری امنیت نقش داریم.

وی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا بیش از ۲۰۰ تدبیر در حوزه سربازان دارند، گفت: باید مراقب سربازان باشیم. در نظام جمهوری اسلامی ایران توهین، اهانت و برخورد بد وجود ندارد و اگر موردی وجود داشته باشد، باید با آن برخورد شود.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان باید از فرصت سربازی استفاده کنند و مهارتی را فرا بگیرند؛ زیرا پایان سربازی، آغاز کار و اشتغال و پرداختن به موضوع ازدواج است؛ لذا سربازان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند تا آغاز خوبی داشته باشند.

کد خبر: 29143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =