عطایی: اسیر کم تجربگی شدیم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: کم‌تجربگی بازیکنان، در مسابقات قهرمانی جهان کار دست تیم ما داد.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم والیبال جوانان ایران در ۲ بازی نخست خود در مسابقات قهرمانی جهان با نتایج مشابه سه بر ۲ مقابل بلژیک و آرژانتین باخت و از صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها بازماند.

بهروز عطایی پس از شکست تیمش مقابل آرژانتین اظهار داشت:‌ بازی سختی بود. این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ۲ تیم داشت چراکه باخت هر تیم به منزله حذف بود. به همین دلیل ۲ تیم با تمام قوا مقابل هم قرار گرفتند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان افزود: آرژانتین در توپ‌گیری عالی عمل کرد و با مهار توپ‌های ایران در حملات، تیم را دچار مشکل کرد. به دلیل تجربه کمی که داشتیم بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه یوسف رمضانی پاسور، سینا نیک‌پور دریافت‌کننده و امیرحسین صداقت پشت‌خط‌زن ایران در بازی مقابل آرژانتین، برای اولین بار حضور در یک تورنمنت بین‌المللی را تجربه می‌کردند، تصریح کرد: طبیعی بود که نتوانند فشار مسابقات جهانی را به‌راحتی تحمل کنند و این مسئله، کار دست تیم ایران داد.

عطایی ادامه داد: مهم این است که بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند. مقصر اصلی این باخت من هستم و به خاطر اینکه نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درخصوص عملکرد بردیا سعادت لژیونر باشگاه ویکستورم کره‌جنوبی در بازی مقابل آرژانتین هم گفت: سعادت به دلیل مصدومیت چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ روز در باشگاه‌ کره‌ای تمرین نکرده بود و طی این مدت تنها فیزیوتراپی انجام می‌داد. به همین دلیل او برای حضور در این بازی آماده نبود و چون عملکرد قابل توجهی هم در ست اول نداشت، مجبور شدیم او را از زمین مسابقه خارج کنیم.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از یکم تا ۱۱ مهر به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود. تیم جوانان ایران در گروه سوم مرحله نخست این مسابقات با آرژانتین، مراکش و بلژیک همگروه است.

مرحله دوم رقابت‌ها هم به صورت گروهی برگزار می‌شود.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات زیر ۲۱ سال مردان جهان، ایران به یک طلا و یک برنز دست یافته است و در کنار بلغارستان و کره جنوبی پنجمین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

نتایج و برنامه مسابقات تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به وقت تهران

مرحله اول

ایران ۲ - بلژیک ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۲۸-۲۶ / ۲۸-۲۶ / ۸-۱۵)

ایران ۲ - آرژانتین ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۵-۲۰ / ۲۶-۲۴ / ۱۸-۲۵ / ۱۷-۱۹)

شنبه سوم مهر، ساعت ۲۰:۳۰، ایران - مراکش

کد خبر: 29139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =