راه‌های آسان ارتباط با سازمان تامین اجتماعی

روش‌های ساده‌ای برای ارتباط با سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که برای همه قابل استفاده است و از این راه‌ها می‌توان خدمات مورد نیاز را بدون حضور در شعب و کارگزاری ها دریافت کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، به منظور دسترسی ساده و آسان مخاطبان و ذی نفعان خود، راه های ارتباطی و اطلاع رسانی متعددی را پیش بینی و طراحی کرده است. از این رو تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و همه کسانی که به نحوی با این سازمان بزرگ و مردمی سروکار دارند می توانند از طریق راه های زیر، کارها و امور خود را پیگیری کنند.

اپلیکیشن تامین اجتماعی من

شما با نصب اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» روی گوشی تلفن همراه خود، می توانید راحت تر از گذشته خدمات مورد نیاز خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنید. این اپلیکیشن از طریق «کافه بازار» قابل دریافت و نصب است. نرم افزار تأمین اجتماعی من (my tamin) در جهت ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی بخشی به مراجعه کنندگان این سازمان راه اندازی شده است. شما می توانید با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندروید خود به سهولت و بدون نیاز به حضور در دفاتر بیمه از خدمات آن بهره مند شوید. جهت استفاده از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من، ضروری است در سامانه مشاهده سوابق به آدرس account.tamin.ir ثبت نام نموده و حساب کاربری خود را فعال کنید و برای ایجاد آن، ساخت درست گذرواژه در سوابق بیمه تامین اجتماعی مهم است.

سامانه خدمات غیرحضوری

با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری، تمامی خدمات مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی را می توان از طریق درگاه es.tamin.ir دریافت کرد و دیگر به مراجعه حضوری به شعب یا کارگزاری ها نیازی نیست.

دریافت خدمات با تلفن بدون اینترنت

در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، امکانات جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* برای تمامی مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده و این سازمان خدمات غیرحضوری از طریق بستر تلفن همراه (USSD) بدون نیاز به اینترنت و تلفن های هوشمند را در راستای بهبود ارائه خدمت به بیمه شدگان و ارائه خدمات غیرحضوری این سازمان امکان پذیر کرده است.

مرکز ارتباطات مردمی

شماره تلفن ۱۴۲۰ را به خاطر بسپارید. از طریق این شماره می توانید با کارشناسان سازمان تامین اجتماعی صحبت کنید، مشاوره رایگان بگیرید، مشکلات احتمالی را برطرف کنید و نظرات و پیشنهادهای خود را به گوش مدیران این سازمان برسانید.  

دریافت خبرها، بدون واسطه

با ورود به سایت اصلی سازمان تامین اجتماعی به نشانی tamin.ir  و پایگاه خبری این سازمان به نشانی tamin.ir/news  می توانید جدیدترین اخبار روز تامین اجتماعی را مطالعه کنید.

کد خبر: 29127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =