علی لندی نمونه شایسته دهه هشتادی‌ها است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت علی لندی دانش‌آموز فداکار اهل ایذه با صدور پیام تسلیتی گفت:‌ حقیقتا او نمونه و الگوی شایسته دهه هشتادی‌های ایران اسلامی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در پیام خود آورده است: شجاعت و فداکاری فهمیده های دانش آموز همچنان ادامه دارد. دانش آموز قهرمان ‌و جوانمرد مرحوم «علی لندی» دعوت حق را لبیک گفت و درس شجاعت، جوانمردی و از خودگذشتگی اش را تا همیشه ماندگار گذاشت.

وی اضافه کرد: به روح بلند و پاک این دانش آموز فقید که مخلصانه چون فرشته ای آسمانی بال هایش را برای نجات انسان‌ها گشوده بود، درود می فرستم. حقیقتا او نمونه و الگوی شایسته دهه هشتادی های ایران اسلامی است؛ آموزش و پرورش نیز به سهم و وظیفه خود در تعمیق و تبسیط این باورها و رفتارهای سلحشورانه عمل خواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این پیام آورده است: در آستانه اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان، رضوان الهی را برای این بزرگ مرد کوچک مسئلت می کنم و صبر و اجر و سلامتی برای خانواده ارجمندش به ویژه والدین محترم، معلمان و هم سالانش خواهانم.

علی لندی ۲ هفته پیش برای نجات ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شده و جان هر دو زن را نجات داد، اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر: 29083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =