شکست نوشاد عالمیان در تور بین‌المللی قطر

پرونده تیم تنیس روی میز مردان ایران در رقابت های تور بین المللی قطر با شکست «نوشاد عالمیان» بسته شد.

به گزارش آتیه آنلاین، نوشاد که با رتبه جهانی ۷۳ در این رقابت ها شرکت کرده بود، در روز دوم رقابت های انفرادی و در جدول 64 نفره پشت میز ایستاد.

با این حال، وی توان رقابت با ستارگان تنیس روی میز دنیا را نداشت و در همان گام نخست با قبول شکست سه بر صفر و با نتایج ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹ و 11 بر 9 مقابل ژرالدو پرتغالی دارنده رتبه ۹۵ جهان، از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب، با این شکست تیم مردان ایران متشکل از «نوشاد و نیما عالمیان»، «امیر حسین هدایی»، «امین احمدیان» و «محمد علی رویین تن» از چارچوب رقابت های انفرادی و دو نفره بازی ها کنار رفت.

 تنها پیروزی تیم ایران در مجموع رقابت های انفرادی و دونفره این تور بین المللی را هدایی کسب کرد.

وی پس از استراحت در دور اول مرحله مقدماتی در دور دوم این مرحله نماینده قطر را شکست داد اما در دور سوم مغلوب نماینده فنلاند شد و از ادامه رقابت باز ماند.

ایران در رقابت های دو نفره نیز 2 تیم داشت؛ «نوشاد و نیما عالمیان» و « امیرحسین هدایی و امین احمدیان» که هر 2 تیم در همان بازی نخست مقابل رقبا شکست خورده و از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران از جمعه گذشته به منظور شرکت در رقابت های تور بین المللی دوحه و سپس قهرمانی آسیا راهی قطر شده‌اند.

کد خبر: 29036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =