توقیف ۳۲۴ کارت سوخت متعلق به قاچاقچیان در هرمزگان

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اعلام کرد: تعداد ۳۲۴ کارت سوخت متعلق به قاچاقچیان پس از شناسایی توسط سامانه های هوشمند، توقیف و غیر فعال شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: خودروهای توقیف شده طبق قانون، مشمول عنوان قاچاق سازمان یافته می باشند و به نفع دولت ضبط خواهند شد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: در نتیجه تدابیر اتخاذ شده توسط قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت طی بیست و چهار ساعت گذشته، تعداد ۳۲۴ کارت سوخت متعلق به قاچاقچیان در اقصی نقاط استان پس از شناسایی توسط سامانه های هوشمند گزارش گیری، توقیف و غیر فعال شده است.

وی اعلام کرد: یک دستگاه تانکر که با استفاده از پلمب جعلی مبادرت به قاچاق سوخت می کرد نیز در نزدیکی روستای آبشورک بندرعباس توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و در نتیجه تمرکز اقدامات، شاهد کارآمدسازی نظارت ها و تشدید برخورد با متخلفین می باشیم که این موضوع، سامان دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف را در پی داشته است.

کد خبر: 28931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =