فراخوان دومین مهرواره ملی «شاهنامه‌خوانی» منتشر شد

دومین مهرواره‌ ملی «شاهنامه‌خوانی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت استان چهارمحال و بختیاری در سه بخش شاهنامه‌خوانی، نقالی و پادکست برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین مهرواره‌ ملی شاهنامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف معرفی متون کهن، ترویج فرهنگ اصیل شاهنامه‌خوانی در سطح جامعه، آشنایی کودکان و نوجوانان با هویت ملی و کشف و پرورش استعدادهای شاهنامه‌خوانی و نقالی برگزار می‌شود.

رویکرد این مهرواره امیدافزایی، ایجاد نشاط، پویایی اجتماعی و ارتقا مهارت‌های زندگی است.

محورهای موضوعی فراخوان دومین مهرواره‌ ملی شاهنامه‌خوانی شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، میهن دوستی، راستی و درستی، صلح، احترام به بزرگان و خانواده است‌.

براساس شیوه‌نامه‌ اجرایی این فراخوان، شرکت‌کنندگان در گروه سنی نوخوان و نونهال (۷ تا ۱۲ سال) در بخش نقالی و شاهنامه‌خوانی، گروه سنی نونگاه و نوجوان (۱۲ سال به بالا) در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست و گروه سنی بزرگسال در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره پس از مطالعه فراخوان تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه‌ این مهرواره به نشانی chvb.kpf.ir/submit ارسال کنند.

مراسم پایانی دومین مهرواره‌ ملی شاهنامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

فراخوان دومین مهرواره ملی شاهنامه‌خوانی

کد خبر: 28909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =