۶۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال پیشوا در برابر کرونا واکسینه شدند

رییس شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: ۶۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال پیشوا در برابر کرونا واکسینه شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر،امیر امینی اظهار داشت: تاکنون حدود ۴۵ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال پیشوا که در گروه هدف برای تزریق واکسن قرار دارند، واکسینه شدند.

وی گفت: این آمار از آغاز واکسیناسیون در ۲۰ اردیبهشت تا کنون است و با توجه به جمعیت ۶۶ هزار نفری بالای ۱۸ سال، تاکنون ۶۸ درصد این جمعیت واکسین کرونا تزریق کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: با افزایش تأمین واکسن مراکز واکسیناسیون هم در پیشوا افزایش پیدا کرده به طوری که در حال حاضر پایگاه تجمیعی شماره ۱ واقع در سالن مدیریت بحران شهرداری پیشوا واقع مزار شهدای گمنام، تپه سلام از ساعت ۸ تا ۱۲ و پایگاه تجمیعی شماره ۲ واقع در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا ازساعت ۸ تا ۱۲ نسبت به واکسینه کردن مراجعان اقدام می‌کنند.

وی افزود: در بعضی روزهای هفته به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون شیفت‌های عصر نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۷ فعال است و برنامه ریزی کردیم تا ۲ ماه آینده روند واکسینه شدن تمام جامعه هدف در پیشوا تکمیل شود.

امینی گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان را در اختیار گرفته ایم تا واکسیناسیون در مراکز با کمترین زمان انجام شود و مردم خیلی معطل نشوند، همچنین مرکز خدمات جامع سلامت مهاجری از ساعت ۸ تا ۱۱ ویژه واکسیناسیون مادران باردار بالای ۱۲ هفته تا ۴۲ روز پس از زایمان و از ساعت ۱۱ تا ۱۵ ویژه افراد بالای ۱۸ سال فعال است، در مناطق روستایی نیز خانه‌های بهداشت طارند، قلعه سین، یوسف رضا، حبیب آباد، عسگرآباد و قلعه‌نو جامکاران از ساعت ۸ تا ۱۲ نسبت به تزریق واکسن روستاییان فعال هستند.

کد خبر: 28871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =