۲۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان شناسایی شد 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی ۲۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سیدعلیرضا مروجی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۲۵۳ هزار و ۱۲۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۴۲۵ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴۶ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۳۳ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و هشت بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در کاشان شبانه روز گذشته ۱۲ و حداکثر سن آنها ۹۵ سال بوده است، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید به شکل موقت بستری شده‌اند که ۲۷ مورد در کاشان و ۶ مورد در آران وبیدگل بوده است.

۵۱۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۱۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۴۱۲ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۰۰ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری بوده‌اند که ۱۸۳ مورد به شکل بستری موقت بوده است.

مروجی از بستری ۶۵ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۶۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و پنج نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

فوت ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

وی با اشاره به فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان گفت: ۲۸۰ نفر ابتلای جدید به کرونا در منطقه کاشان داشتیم و تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۴۷ هزار و ۵۲۹ مورد افزایش یافت.

وی در ارتباط با میزان تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تاکنون ۱۶۸ هزار و ۸۱۵ نفر دز نخست و ۸۰ هزار و ۸۲۰ نفر نیز دُز دوم واکسن کرونا را در کاشان دریافت کرده‌اند.

کد خبر: 28856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =