۸۰ هزار دز واکسن برکت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل شد

عضو ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص ۸۰ هزار دُز واکسن برکت به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، محمدجعفر صادقی اظهار کرد: تعداد ۸۰ هزار دُز واکسن برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شده و این واکسن‌ها جهت تزریق به گروه‌های هدف بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون کرونا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: واکسن‌های جدید فقط به افرادی که در انتظار دریافت دُز دوم هستند تزریق می‌شود و شامل کسانی که می‌خواهند دُز اول خود را دریافت کنند نمی‌شود.

عضو ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که تعدادی از واکسن‌های دریافتی جدید در اختیار بسیج جامعه پزشکی جهت تزریق به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی دیگر از محموله جدید دریافتی نیز در اختیار مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی قرار می‌گیرد تا به گروه هدفی که در انتظار دریافت نوبت دوم واکسن کرونا هستند تزریق شود.

صادقی با با بیان این‌که مردم پس از دریافت واکسن، باید همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ادامه دهند، تأکید کرد: به کسانی که هنوز واکسن نزده‌اند و جزو گروه هدف هستند توصیه می‌کنیم طبق گفته سازمان بهداشت جهانی «بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است» عمل کنند و منتظر نوع خاصی از واکسن‌های کرونا نباشند.

کد خبر: 28712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =