افزایش ارزش پول ملی با توجه به رمزارزها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توجه به انرژی های تجدیدپذیر و تولید رمزارز البته به صورت قانونی باید یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم باشد.

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین درباره اهمیت توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین مسائل حوزه اقتصادی کشور کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم است گفت: دولت باید با اتخاذ سیاست‌هایی، نفسی تازه به جان پول ملی بدهد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های تقویت پول ملی، کاهش نیاز به دلار و ارزهای رایج است که اصلی‌ترین راهکار در این زمینه توجه به رمز ارزهاست که با این روش می‌توان مقابل ارزهای خارجی ایستاد و مانع از کاهش روز افزون ارزش پول ملی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما دارای انرژی‌ها و نعمت‌های خدادای بسیار است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم بهترین بهره‌مندی را از آن‌ها داشت. منابع عظیمی در کشور وجود دارد که می‌توانیم  نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پنل‌های خورشیدی در آن نصب کنیم است که در کنار مزارع رمزارز، مشکل محرومیت‌ها و اشتغال در مناطق محروم را به این صورت حل کنیم

محبی نجم‌آبادی اعلام کرد: توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید رمزارز البته به صورت قانونی باید یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم باشد زیرا بر اساس نظر کارشناسان سالانه تا سقف 5 میلیارد دلار می‌توان از این طریق برای کشور درآمدزایی کرد که رقم قابل توجهی است.

کد خبر: 28670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =