تلاش جدی کمیسیون کشاورزی مجلس برای اصلاح قیمت محصولات

حسین پور گفت: حوزه کشاورزی مشکلات زیادی دارد ولی کمیسیون کشاورزی مجلس درصد رفع آنهاست که مهم ترین آنها بیمه کشاورزان فصلی و  اصلاح قیمت محصولات است.

امان اله حسین پور؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین با اشاره به مشکلاتی که در حوزه قیمت گذاری محصولات کشاورزی وجود دارد افزود: کشاورزان زحمات بسیار زیادی متحمل می‌شوند ولی علیرغم آن باید محصولات خود را به صورت یارانه‌ای به فروش برساند.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ میلیون تن گندم نیاز داشتیم که ۸ میلیون تن آن از کشاورزان خریداری و  ۴ میلیوم تن گندم را از طریق واردات برطرف کردیم این درحالیست که ۸ میلیون تن را از کشاورز به قیمت ۲۵۰۰ تومان خریدیم ولی ۴ میلیون تن دیگر با ۷ هزار تومان وارد شد این درواقع جفای بزرگی در حق کشاورز است.


وی عنوان کرد: حوزه کشاورزی مشکلات زیادی دارد ولی کمیسیون کشاورزی مجلس درصد رفع آنهاست که مهم ترین آنها بیمه کشاورزان فصلی و  اصلاح قیمت محصولات است.


حسین پور خاطرنشان کرد: سال های کم آبی را در کشور سپری میکنیم که این موضوع بیشتر از هر صنعت دیگر، بخش کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده که لازمه حمایت از کشاورزان، اصلاح قیمت هاست تا بدین طریق موجب امیدواری آنها و تداوم فعالیت در بخش کشاورزی شویم.


پایان پیام/
 

کد خبر: 28541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =