معتادان بهبودیافته ملارد وام اشتغال دریافت می‌کنند

رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: معتادان بهبود یافته با مراجعه به معاونت پیشگیری این اداره و ارائه مدارک مربوط به اعتیادی که داشتند و نیز مدارک فنی و حرفه‌ای می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. 

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، از اعلام روز شنبه بهزیستی شهرستان ملارد،داود خادم در این باره بر اهمیت انجام اقدامات مربوط به بودجه وام اشتغال و بیمه کارفرمایی توسط کارشناسان حوزه‌های تخصصی تاکید کرد. 

وی، ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل در راستای پرداخت وام‌های خود اشتغالی افزود: مهمترین مساله پس از بازگشت افراد دارای بیماری اعتیاد به جامعه، مساله اشتغال است زیرا در صورت داشتن تمکن مالی و استقلال امکان درگیری دوباره این افراد بسیار کاهش میابد که بانک‌های عامل می‌توانند با برقراری شرایط آسان‌تر سهم بسزایی در این مهم داشته باشند.

بر پایه این اعلام، مهدیه نجاتی کارشناس اشتغال نیز با بیان اینکه معتادان بهبود یافته حداقل باید ١٨ ماه دوره پاکی را گذرانده باشند، گفت: اطلاعات این افراد در سامانه ارمغان توسط معاونت پیشگیری ثبت شده است و  با ارائه مدارک فنی و حرفه‌ای و گذراندن یک دوره آموزشی آمادگی شغلی رایگان و ارائه مدارک دقیق می‌توانند از این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

کد خبر: 28473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =