وضعیت آب شرب سنندج نامناسب و بحرانی است

امام جمعه سنندج گفت: وضعیت آب شرب این شهر نامناسب است و انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری در سریع ترین زمان ممکن برای حل این معضل چاره اندیشی کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم کردستان همواره مشارکتی گسترده در یاری به نیازمندان داشته اند و امروز نیز دانش آموزان بی بضاعت نیازمند یاری ما هستند.

وی افزود: کمک به کمیته امداد و بهزیستی به عنوان دو نهاد خدمت رسان از جمله مواردی است که باید همه افراد جامعه نسبت به این امر احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از اقشار جامعه در شرایط کرونایی دچار خسران و ناراحتی شده اند و نیازمند حمایت مالی و معیشتی هستند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته نارضایتی خود را از وضعیت آب شرب سنندج اعلام کرد و گفت: آب مایه حیات است و انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری در سریع‌ترین زمان ممکن برای این معضل چاره اندیشی کنند چرا که کم کاری در این عرصه فاجعه بار خواهد بود.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته از شهروندان خواست که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.

ماموستا رستمی از خدمات دولتمردان برای تأمین واکسن تقدیر کرد و گفت: حرمت و احترام مسئولان در سایه خدمت به مردم است و انتظار داریم مدیران و مسئولان دولت سیزدهم پاسخگو نامه‌ها و تلفن‌های مردم باشند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته بر توجه ویژه به نیازمندان تأکید کرد و گفت: اگر مهربانی با مستضعفان و نیازمندان در جامعه کم رنگ شود شاهد آسیب‌های بسیاری در جامعه خواهیم بود لذا باید همه ما در این راستا همت گماریم و به کمک نیازمندان بشتابیم.

کد خبر: 28452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =