تشریح برنامه‌های وزارت نیرو برای تامین آب شرب در جلسه کمیسیون عمران مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر نیرو در کمیسیون متبوع خود، از هدف‌گذاری این وزارتخانه جهت تامین آب برای مصارف شرب به میزان ۴۰۰ هزار مترمکعب در روز خبر داد.

به‌ آتیه آنلاین به نقل از خانه‌ملت، عبدالجلال ایری در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه (۲۳ شهریورماه) از حضور محرابیان وزیر نیرو در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: وزیر نیرو با حضور در جلسه امروز برنامه‌های خود را برای تامین آب شرب کشور ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: محرابیان در برنامه‌های خود روش‌های مختلفی را برای تامین آب شرب کشور نظیر استفاده از آب ژرف، ساخت و تکمیل سدهای نیمه تمام و انتقال آب از دریا در نظر گرفته است. وی همچنین برنامه‌های خود را برای تامین آب شرب به میزان ۴۰۰ هزار متر معکب در روز و تسهیل افزایش ظرفیت تامین و انتقال آب برای مصارف صنعتی به میزان ۶۰۰ هزار مترمکعب در روز توسط صنایع را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه نمایندگان نیز نظرات خودشان را در خصوص تامین آب شرب و چگونگی مواجهه با تنش‌ آبی و مدیریت منابع آبی بیان کردند. همچنین مقرر شد وزیر نیرو در جلسات آینده برنامه‌های خود را برای احداث نیروگاه‌ها و تامین انرژی ارائه کند.

کد خبر: 28238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =