روش‌های کمک به تهیه تبلت دانش‌آموزان معلول و بی‌سرپرست

مدیرکل بهزیستی استان تهران همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، روش‌های جذب کمک‌های خیران برای تهیه تبلت دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، امین شاهرخی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان تهران بیان کرد: در حوزه توانبخشی ۳۹۰۸ دانش‌آموز دچار معلولیت جسمانی و همچنین در حوزه اجتماعی (فرزندان سازمان بهزیستی که بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست موثرند) ۹۰۳ دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارد.  

وی با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۰۹۹ دانش‌آموز امدادبگیر و مستمربگیر تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارند، گفت: در مجموع بیش از ۵۹۰۰ دانش‌آموز در سطح بهزیستی استان تهران تحت پوشش بهزیستی هستند.  

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته موفق به دریافت ۳۵۰ تبلت توسط بانک سینا شدیم، گفت: این تبلت‌ها به دانش‌آموزان دهک‌های بسیار پایین ارائه شد لذا درخواست ما از بانک‌های خصوصی این است که در این راستا به ما کمک کنند.

شاهرخی در ادامه روش‌های جذب کمک‌های خیران برای تهیه تبلت دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان را همزمان با شروع سال تحصیلی تشریح کرد و یادآور شد: شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۶۴۷۵۴ راه‌هایی برای جذب کمک‌های مردم پیش‌بینی شده است.

کد خبر: 28232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =