نبردهای دور دوم برای تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران از مرحله نخست گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا عبور کرد و حالا باید راهی دور دوم گروهی شود.

به گزارش آتیه آنلاین، پس از برگزاری سه مسابقه و کسب سه پیروزی تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات قهرمانی مردان آسیا باید وارد مرحله دوم گروهی شده و با حریفان خود سه مسابقه دیگر را برگزار کند. مسابقاتی که باید از پس فردا (چهارشنبه) آغاز شود و ملی‌پوشان کشورمان در این مرحله با تیم‌های چین تایپه، پاکستان و کره جنوبی بازی خواهند کرد. 

مردان والیبال ایران در مرحله نخست کار چندان سختی مقابل حریفان خود نداشتند و به سادگی از سد رقبای خود  گذشته و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور دوم گروهی شدند. به اعتقاد برخی کارشناسان والیبال سه دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا حکم دیدار تدارکاتی را برای ملی پوشان داشت و عیار اصلی تیم ملی از زمانی آغاز خواهد شد که این تیم باید به مصاف تیم‌های قدرتمندتری برود. تیم‌هایی مانند ژاپن، قطر، چین و استرالیا که مدعیان کسب قهرمانی هستند و چالش‌های اصلی را به تیم ملی والیبال ایران تحمیل خواهند کرد. 

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران امیدوار است که شاگردانش روند خوب خود را در این مسابقات در مرحله دوم نیز ادامه دهند. او  با اشاره به حریفان ایران در مرحله دوم رقابت‌ها، می‌گوید: چین‌تایپه و کره‌جنوبی، تیم‌های سرعتی و توپ‌گیری هستند. بنابراین مقابل این دو تیم باید راهکاری پیدا کنیم که این دو نقطه قوت را از کار بیندازیم. در مجموع از سه بازی انجام شده مرحله گروهی راضی هستم و با این که مقابل سه تیم هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد اما به‌عنوان بازی تدارکاتی به آن نگاه کردیم. امیدوارم  در مراحل بعدی عملکردمان بسیار بهتر از این شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و موجبات شادی مردم را فراهم کنیم.

در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند.به این ترتیب ملی پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F رقابت‌خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه D خواهد رفت. در حال حاضر چین‌تایپه و کره جنوبی با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه D قرار دارند و نتیجه مسابقه امروز دو تیم، صدرنشین این گروه را قطعی خواهد کرد.

کد خبر: 28206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =