پرواز رامسر- کیش راه اندازی شد

رئیس فرودگاه رامسر از راه اندازی پرواز کیش - رامسر و بالعکس خبر داد و گفت: اولین سورتی پرواز امروز انجام می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، ارشاد حاتمی از برقراری اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان ملی، استانی و شهرستانی اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس امروز برقرار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از بهره برداری از باند دوم فرودگاه شهدای رامسر و با پیگیری‌های متعدد و درخواست مردم منطقه پرواز کیش به رامسر و بالعکس برقرار شد.

حاتمی گفت: پرواز کیش به رامسر و بالعکس امروز ۲۳ شهریور در فرودگاه شهدای رامسر برقرار می‌شود که اولین پرواز در تاریخ فرودگاه رامسر به جزیره کیش است و بهشت زمینی خدا به مروارید خلیج فارس وصل خواهد شد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر افزود: پرواز کیش به رامسر و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه شهدای رامسر برقرار است.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز کیش به رامسر و بالعکس اثرات و مزایای مثبت در توسعه صنعت گردشگری و توریست و صنایع وابسته به آن دارد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر گفت: در راستای افزایش پروازهای ایستگاه هوایی ایران ایر که قبلاً به صورت ایستگاه رشت رامسر خدمات رسانی می‌کردند، پس از پیگیری‌ها ایستگاه ایران ایر رامسر به صورت مستقل کار خود را در ایستگاه جدید رامسر آغاز کرد.

کد خبر: 28142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =