خراسان شمالی از تغییر پیاپی استانداران ضربه خورده است

 نماینده بجنورد در مجلس تغییرات مکرر استاندار را از علل عقب ماندگی خراسان شمالی دانست و گفت: باید گزینه‌ای کارآمد و پایدار برای استانداری خراسان شمالی انتخاب شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید محمد پاکمهر اظهار کرد: مردم نجیب و شریف خراسان شمالی از بی ثباتی مدیریت در سالیان قبل متضرر شده اند لذا انتظار است با تدابیر دولت جدید از تکرار این موضوع جلوگیری شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم ادامه داد: تغییر پیاپی نماینده عالی دولت در خراسان شمالی طی سالیان گذشته یکی از علل اصلی عقب ماندگی استان است.

وی افزود: این عقب ماندگی می‌طلبد که گزینه‌ای کارآمد و پایدار برای استانداری خراسان شمالی انتخاب شود تا عقب ماندگی‌های فراوان جبران شود.

پاکمهر بیان داشت: استاندار آتی خراسان شمالی باید با مسائل متعدد استان آشنا باشد و دارای روحیه ای جهادی باشد که بتواند عقب افتادگی‌ها را جبران کند زیرا خراسان شمالی در زیرساخت‌های مختلف شرایط نامناسبی دارد.

پاکمهر در انتها با اشاره به ظرفیت‌های فراوان نیروی انسانی در خراسان شمالی، گفت: انتظار مردم از مسئولان دولت حبران فقر نیروهای مستعد خراسان شمالی در وزارت خانه‌ها است.

کد خبر: 28099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =