۲۰۰ نفر در سازمان جوانان هلال‌احمر استخدام می‌شوند

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر افزود: اگر مشکلات اداری و قانونی استخدام هزار نفر رفع شود، براساس قول‌های داده شده برای استخدام ٢٠٠ نفر از اعضا پافشاری خواهیم کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، نخستین نشست خبری رابطان خبری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با حضور دکتر محمد گل فشان و اعضای داوطلب حوزه اطلاع رسانی سازمان در استان ها،   به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان جوانان هلال احمر ضمن قدردانی از فعالیت رابطان خبری استان ها در زمینه اطلاع رسانی شفاف سازمان، گفت: رابطان خبری سازمان در جذب و حفظ اعضای داوطلب نقش موثری دارند.

گل فشان در خصوص جذب و استخدام اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر گفت: قرار بوده که هزار نفر از امدادگران با درجه ایثار در هلال احمر جذب شوند و ٢٠ درصد آن متعلق به سازمان جوانان هلال احمر بوده که هنوز این امر تحقق پیدا نکرده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: اگر مشکلات اداری و قانونی استخدام هزار نفر رفع شود ما بر اساس قول های داده شده برای استخدام ٢٠٠ نفر از اعضا پافشاری خواهیم کرد.

وی گفت: می دانیم در بحث نگهداری اعضا یکی از مهمترین ابزارها تشویق است که در این زمینه برنامه ریزی هایی برای برگزاری اردوی مشهد انجام شد، که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا منتفی شد. افزود: در صورت واکسیناسیون کامل کرونا  امیدواریم پس از دهه فجر اردوها برگزار شود.

گل فشان گفت: یکی از فعالیت های خوب و چشمگیر اعضا مشارکت در امر واکسیناسیون سراسری کروناست و اکنون موضوع واکسینانسیون ١٠ میلیون دانش آموز مطرح شده که در این زمینه راه اندازی کانون دانشگاه فرهنگیان در دست اقدام است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با تاکید به اینکه با وجود مشکلات مالی درصدد رفع مشکلات و دغدغه های اعضای داوطلب سازمان هستیم، گفت: برخی استان ها از در راستای نگهداری اعضا فعالیت های خوبی انجام داده اند.

وی به تکریم اعضای جوان سازمان در حفظ و نگهداشت آنها تاکید کرد.

کد خبر: 28093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =