پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه

 فرماندار اسلامشهر از پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه خبر داد و گفت: باید با جدیت بیشتری احداث این پروژه پیگیری شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، مسعود مرسلپور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه متروی چهاردانگه با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث این ایستگاه مترو اظهار داشت: علیرغم نوساناتی که در برخی اقلام و مصالح مصرفی رخ داد این پروژه متوقف نشده و در حال اجرا است و بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهاردانگه باید با جدیت بیشتری احداث ایستگاه متروی چهاردانگه را پیگیری کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر در راستای اجرای پروژه مترو گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های مستمر از سال ۹۸ فروش ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به تصویب رسیده و نهایی شد که با تزریق این اعتبار بخشی از مطالبات پیمانکاران پروژه پرداخت می‌شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه دوم پروژه مترو و حفاری و ریل گذاری ۳ هزار و ۷۴۲ متر در این قطعه افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که در سطح ملی پروژه‌های افتخار آفرین و عظیم بسیاری را احداث کرده به عنوان پیمانکار این قطعه در عالی‌ترین سطح حفاری و ریل گذاری این قطعه را به صورت مکانیزه در دست اجرا دارد.

وی همچنین به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی قطعه نخست پروژه مترو که به صورت دستی انجام می‌شود اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین بخش این قطعه که عبور تونل آن از بزرگراه آزادگان بود بحمدالله بدون مشکل اجرا شده و امیدوار هستیم با تکمیل این قطعه و احداث ایستگاه چهاردانگه تا یک سال آینده بهره برداری از ایستگاه چهاردانگه آغاز شود.

گفتنی است در این بازدید معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشداران مرکزی، چهاردانگه، احمدآباد مستوفی و رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز حضور داشتند.

کد خبر: 28090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =