بستری ۱۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان خلیج فارس هرمزگان در نیمه اول شهریورماه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در دو هفته اول شهریور ماه ۱۶۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان خلیج فارس بستری شده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امیری گفت: متاسفانه از فروردین تا شهریور ماه سالجاری با رشد ۱۷۰ درصدی آمار مراجعین مبتلا به کرونا مواجه بوده ایم که باعث شد ۴ بخش بستری، یک بخش بستری موقت و ۶ تخت مراقبت های ویژه ی برای ارائه خدمات درمانی مختص کرونا در بیمارستان خلیج فارس تجهیز کنیم و صرفا در بخش بستری موقت کووید روزانه به بیش از ۱۳۰ نفر خدمات دارویی مختص کرونا ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان افزود: طی هفته اول شهریور ماه، ۹۰ مورد بستری و ۷۵۰ مورد مراجعه سرپایی کووید به بیمارستان داشتیم و در نهایت از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به ۹ هزار و ۶۹۲ بیمار سرپایی و ۳ هزار و ۲۰۲ بیمار بستری کووید ۱۹ خدمات ارائه شده است. همچنین طی این مدت متاسفانه ۳۶۱ مورد ابتلای پرسنل درمانی و غیر درمانی را نیز در بیمارستان خلیج فارس شاهد بودیم.
وی افزود: گرچه روند مراجعین به دلیل درگیری با کووید، کاهشی شده است، اما آمار مبتلایان همچنین نگران کننده است بنابراین از همه هم استانی ها درخواست می کنیم با رعایت کامل پروتکل ها حافظ جان خود و عزیزانشان باشند.

کد خبر: 28029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =