با حمایت سازمان از نیروهای مولد، پایداری آن استوار تر از قبل خواهد شد

طی نشست مشترک مدیر کل استان قزوین با مجمع نمایندگان استان که در راستای تعاملات افزونتر و بررسی مسائل فیمابین برگزار شد، محمد رضا قاریانپور بر ضرورت واکسینه نمودن نیروهای کار و تولید به ویژه در مسیر حمایت از فضای کسب و کار داخلی و رونق اقتصاد کشور و در شرایط زندگی با کرونا تاکید نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین ضمن تقدیر از همراهی مجموعه کارگری با سازمان گفت: در مقام مسوول پیگیر این امر از نمایندگان و تصمیم گیران بوده تا با ارج نهادن به نیروهای ارزشمند چرخه تولید شعار سال تحقق واقعی یافته که در این مسیر با حمایت تامین اجتماعی از نیروهای مولد، پایداری سازمان نیز بیش از گذشته تبلور خواهد یافت.
وی در ادامه با توضیحاتی در خصوص شرایط بیمه کارگران ساختمانی گفت: سازمان تامین اجتماعی با مدیریت مستقل اداری مالی و با هدف امانتداری صادقانه از سرمایه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان خود می بایست از ورود افراد من غیر حق بر سر سفره سازمانی به عظمت تامین اجتماعی خودداری نماید.
مایلی، ریاست آرامستان های قزوین نیز ضمن خوشامدگویی به مدیریت استان و سپاس از پیگیری همیشگی موارد مطروحه گفت: درخواست داریم که کلیه مشاغل مرتبط در آرامستان ها سخت و زیان آور محسوب شوند تا انگیزه ی کافی برای خدمتگزاری در این عرصه برای نیروها به ویژه در شرایط کرونایی ایجاد شود.
سیمیاری، ریاست مجمع نمایندگان کارگران استان قزوین نیز ضمن سپاس از همراهی با جامعه ی کارگری خواستار تسریع در واکسینه نمودن قشر کارگر شد و تصریح نمود:  افزایش تعرفه های دولتی و هزینه های پزشکی، عدم همکاری برخی داروخانه ها در نسخه نویسی الکترونیکی و حضور نماینده ای از مجمع در  کمیته ها و کمیسیون های متشکله من جمله چالش های پیش روی کارگران می باشد.
لازم بذکر است مجمع نمایندگان کارگران استان صنعتی قزوین  سال 1385  تاسیس شد و هم اکنون از   ۱۵۲ واحد، نماینده کارگر با ۱۷ هزار عضو  مشغول به فعالیت می باشند.

کد خبر: 28026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =