پیشتازی کرونا در لرستان

 همچنان شاهد پیشتازی کرونا در لرستان هستیم و به گفته مسئولان علوم پزشکی، احتمال وقوع موج‌های جدید این بیماری در استان با نزدیک شدن به فصل پاییز وجود دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، همچنان ویروس کرونا در لرستان می تازد، وضعیت همه شهرهای استان قرمز است و تعداد فوتی‌های این بیماری دو رقمی شده است.

در چنین شرایطی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم همچنان مورد تاکید متولیان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است تا با تسریع در روند واکسیناسیون شاهد کاهش فوتی‌ها و مبتلایان به این بیماری در لرستان باشیم.

احتمال موج‌های جدید کرونا در لرستان

علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی لرستان اظهار داشت: نزدیک فصل پاییز هستیم و احتمال موج‌های جدید کرونا در استان وجود دارد.

پیشتازی کرونا در لرستان/ هنوز از موج پنجم  خارج نشده‌ایم

وی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز از موج پنجم کرونا خارج نشده است افزود: میزان ابتلاء به کرونا در استان بسیار بالا است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در این راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور جدی باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرهادی گفت: امیدواریم با سرعتی که در واکسیناسیون داریم، بتوانیم سریعاً گروههای هدف را واکسینه کنیم.

واکسیناسیون ۵۰ درصد از مردم تا پایان شهریور

حمید مخیری رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به ورود ورود ۹۴۲ هزار و ۷۸۴ دُز واکسن کرونا به استان اظهار داشت: ۷۶۶ هزار و ۶۳۷ دُز واکسن برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی بیان داشت: ۲۴۵ هزار و ۳۳۴ نفر معادل ۴۲.۱ درصد از گروه‌های هدف هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

پیشتازی کرونا در لرستان/ هنوز از موج پنجم  خارج نشده‌ایم

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: به طور میانگین روزانه ۱۷ هزار دُز واکسن در استان تزریق می‌شود.

مخیری گفت: در صورت تداوم روند فعلی تا پایان شهریور ۵۰ درصد مردم لرستان ضد کرونا واکسینه خواهند شد.

فوت ۲۳۶۶ لرستانی به علت کرونا

مریم کوشکی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با اشاره به شناسایی ۵۵۱ ابتلای جدید به کرونا در لرستان اظهار داشت: تا کنون ۱۷۵ هزار و ۴۷۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به ۱۰ فوتی جدید بر اثر کرونا در استان عنوان کرد: تا کنون متأسفانه دو هزار و ۳۶۶ نفر به علت ابتلاء به کرونا در لرستان فوت کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در استان را هزار و ۱۲۱ نفر اعلام کرد.

کد خبر: 28005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =