۵۰ درصد افراد واجد شرایط تا پایان شهریورماه واکسینه می‌شوند

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: باتوجه به روند واکسیناسیون در استان، تا پایان شهریورماه بیش از ۵۰ درصد افراد واجد شرایط واکسینه می‌شوند.

به گزارش به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر ، منوچهر حبیبی در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قزوین که بعدازظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و اقدامات خوبی که در کمیته واکسیناسیون انجام شده بیش از ۴۰ درصد از افراد واجد شرایط واکسینه شدند که با توجه به روند واکسیناسیون در استان تا پایان شهریورماه بیش از ۵۰ درصد افراد واجد شرایط واکسینه می‌شوند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه بازگشایی مدارس از اول مهرماه به‌صورت اداری انجام می‌شود و برخی از کلاس‌ها نیز با رعایت فاصله‌گذاری به‌صورت حضوری با تعداد محدود، مجازی و یا ترکیبی برگزار می‌شود اما درخواست ما این است هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی و مصاحبه‌ای در این خصوص انجام نشود تا شرایط و واکسیناسیون به‌طور کامل برای بازگشایی تمام مدارس انجام شده و این امر توسط ستاد ملی کرونا اعلام شود.

وی ضمن اشاره به اینکه هدف ما جلب اعتماد و رضایت خانواده‌ها است گفت: ما بلافاصله بعد از دریافت لیست رانندگان سرویس، فرهنگیان، نیروهای خدماتی و والدین دانش آموزان از اداره آموزش‌وپرورش اقدامات لازم برای واکسیناسیون این افراد را انجام داده و این امر را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: اقدامات انجام شده در خصوص سوادآموزی مطلوب است اما ریشه‌کن شدن بی‌سوادی نیازمند همراهی و همکاری تمام عوامل اجرایی است که این مسئله به‌صورت مصوب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

کد خبر: 27984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =