کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند

  بیش از هزار دوز واکسن کووید ۱۹  به کارکنان آبفای شیراز تزریق شد.

‌به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، از شروع پاندومی ویروس کرونا، با پیگیری واحد مدیریت بحران و HSE اقدامات قابل توجهی در جهت کنترل این ویروس از جمله نصب حوضچه و دستگاه‌های ضد عفونی دست در ورودی شرکت آبفای شیراز، توزیع الکل و موارد ضد عفونی و نیز ماسک در بین همکاران، ایجاد دورکاری و … صورت گرفت که همه نشان از توجه این شرکت به سلامت کارکنان خود دارد اما با شروع بحث واکسیناسیون، شرکت آب و فاضلاب شیراز پیشقدم در این راه شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE در گفتگو با خبرنگار مهر، از اختصاص بیش از هزار دوز واکسن به شرکت آبفا شیراز طی سه مرحله از اردیبهشت ماه تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش سلامت و بهداشت که اولویت مدیرعامل و نیز حوزه HSE و بحران بوده است، سلامت و بهداشت همکاران را رسالت اصلی خود قرار دادیم.

محمد علی شرفی بیان کرد: از اواخر فروردین ماه سال جاری با مکاتبات و حمایت‌های مدیر عامل آبفای شیراز و نیز پیگیری حوزه بحران و HSE از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در مرحله اول شروع واکسینه ۲۰۰ دوز واکسن به کارکنان شرکت آب و فاضلاب شیراز تخصیص یافت.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای شیراز تاکید کرد: اولویت بندی تزریق واکسن در بین همکاران شرکت آبفا شیراز بر اساس گروه‌های پر خطر و پر ریسک بوده است.

او بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن در سه مرحله بر اساس اولویت‌های داخلی بر اساس ستاد کرونا آبفا شیراز و توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی و نیز گروه‌های سنی با افراد پر ریسک و پر خطر صورت گرفت.

شرفی گفت: همکاران در بخش‌های فاضلاب، تصفیه خانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و افرادی که با ارباب رجوع سر و کار دارند در بخش‌های مشترکین و کارگرهای حوزه آب و کنتورخوان و افرادی که در قسمت نصب و بازرسی مشغولند در اولویت تزریق قرار گرفتند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE ادامه داد: در مرحله دوم اولویت با همکاران رسمی و قراردادی بود که بر اساس اولویت سنی انتخاب شدند.

او یادآور شد: همکاران تأمین نیرو و شرکتی مخصوصاً پرسنل زحمت کش خدمات که جز گروه پر خطر محسوب می‌شدند در این دوره واکسینه شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: مرحله سوم ۱۶ شهریور ماه دیگر همکارانی که در مراحل قبل به دلایل ابتلاء به کرونا و موارد دیگر جا مانده بودند نیز واکسینه شدند.

مدیر دفتر مدیریت بحران پدافند غیر عامل و HSE افزود: بخشی از این سهمیه به پیمانکاران و بخش‌های برون سپاری شرکت، حوزه مشترکین و حوزه آب و فاضلاب و همچنین تصفیه خانه‌های فاضلاب و پیمانکاران اجرایی این بخش‌ها و مشاورین که در این بخش بر اساس نظارت و حضورشان جز گروه‌هایی پر خطر هستند تخصیص یافت.

این مقام مسئول متذکر شد: برای جاماندگان واکسیناسیون به هر دلیلی در تلاشیم در مراحل بعد پیگیری شود و همه همکاران به صورت ۱۰۰ در صد واکسینه شوند.

کد خبر: 27982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =