آغاز واکسیناسیون ۸۰۰۰ دانشجو و طلبه در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز واکسیناسیون دانشجویان و طلاب در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به بیش از هشت هزار دانشجو و طلبه در استان واکسن کرونا تزریق می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید راشد جزایری اظهار کرد: طرح واکسیناسیون دانشجویان و طلاب در چهارمحال و بختیاری از روز شنبه ۲۰ شهریور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کد ملی بیش از هشت هزار دانشجو و طلبه استان در سامانه نوبت دهی واکسیناسیون فعال شده است، ادامه داد: دانشجویان و طلاب با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و ثبت کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود می‌توانند برای دریافت نوبت اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: افراد متقاضی با ارائه کارت ملی و معرفی نامه دریافتی از دانشگاه و حوزه می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا در زمان انتخاب شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

جزایری با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانشجویان و طلاب در دو هفته انجام می‌شود، گفت: واکسیناسیون در دو نوبت صبح و عصر در ۱۵۰ مرکز بهداشت و ۱۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی به افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: به دلیل بالا بودن تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری یک مرکز واکسیناسیون به صورت اختصاصی در این دانشگاه فعال شده است.

کد خبر: 27959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =