دکتر سالاری کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گستردگی مشکلات اقتصادی و معیشتی، عملکرد دکتر سالاری قابل قبول و مثبت بود.

سید کریم حسینی؛ نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با تاکید بر عملکرد مثبت دکتر سالاری گفت:با رعایت انصاف باید عرض کنم که در دوران مدیریت دکتر سالاری تغییرات و تحولات خوبی در سازمان تامین اجتماع  صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای قضاوت در خصوص عملکرد یک مدیر ابتدا باید تمامی مشکلات در کشور را در نظر بگیریم با توجه به گستردگی مشکلات اقتصادی و معیشتی، عملکرد دکتر سالاری قابل قبول و مثبت بود و ایشان توانستند گام های مثبتی از خود بر جای بگذارند.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایشان کارهایی را شروع کرند ولی نتوانستند به اتمام برسانند که نیاز است مدیریت جدید آنها را به اتمام برساند.

حسینی با بیان اینکه دکتر سالاری کارنامه خوبی داشتند خاطرنشان کرد: سازمان هایی منصوب به سازمان تامین اجتماعی است که ایشان در این زمینه اختیاراتی نداشتند تا بتوانند ورود و در صورت تخلف مداخله کنند که البته این ایراد یک ایراد سیستمی در سازمان بوده و نمیتواند عملکرد دکتر سالاری را خدشه دار کند.

کد خبر: 27953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =