هوای البرز ناسالم می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کاهش کیفیت هوای استان در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمامی گروه‌ها مورد انتظار است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است و با توجه به الگوی فشار سطح زمین گاهی وزش باد نسبتاً شدید و پیرو آن کاهش کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمامی گروه‌ها مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات وزش باد بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات وزش باد است و هوا در بعضی ساعات برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است و دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

کد خبر: 27938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =