یک نقره و یک برنز به نمایندگان ایران رسید

نمایندگان کشتی ایران در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال های نقره و برنز رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام مدوید- بلاروس دست یافتند.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در شهر مینسک بلاروس برگزار شد که طی آن پیمان نعمتی و کیان محمودجانلو در وزن ۶۵ کیلوگرم به ترتیب به مدال های نقره و برنز رسیدند و مهدی ویسی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محسن کوچ نژاد در وزن ۷۴ کیلوگرم در جایگاه پنجم ایستادند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در حالی که ۱ بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل گوگا ژیگوا از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت.

پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

نعمتی در دیدار فینال مقابل رمضان فرض علیف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و به مدال نقره رسید. محمود جانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر از سد مصطفی احمداف از تاجیکستان گذشت و سوم شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی پیروز دیدار شانس مجدد شد و به دیدار رده بندی راه یافت. کوچ نژاد در این دیدار مقابل دیمیتری جیووی از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.

در ادامه این مسابقات و در پنج وزن و در پایان مسابقات مقدماتی عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه  ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت، وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه باید مقابل ادلان تاسویف از بلاروس کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر امروز در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پیاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

کد خبر: 27847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =