پیام تبریک فرمانده بسیج شهدای تامین اجتماعی به سرپرست جدید سازمان

مهدی تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی در پیامی انتصاب جناب آقای دکتر میرهاشم موسوی را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین در متن این پیام تبریک آمده است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر میرهاشم موسوی مدیر متخصص، متعهد و انقلابی سازمان تامین اجتماعی

خداوند منان را سپاسگزارم که در این شرایط حساس میهن اسلامی عزیزمان، انقلابی شکل گرفت تا بتواند با گذر از بحران ها و مشکلات کنونی جامعه زمینه پیشرفت و عبور از تنگناها را در این دولت مردمی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی که بشارت دهنده توسعه و تحقق عدالت و کرامت می باشد، آغاز نماید.

حسن انتصاب از سوی وزیر جوان و البته شایسته، متخصص و انقلابی را ارج نهاده و سپاسگزاریم که جنابعالی را که دارای تجارب تخصصی در حوزه های مرتبط از جمله رفاه هستید را با پتانسیل بالای جوانی و برنامه هـای کارآمـد منصـوب نموده اند. ضمن عرض تبریک صمیمانه، امید است به یاری خداوند متعال شاهد تحولات بنیادین در حوزه جامعه هدف سازمان بزرگ تامین اجتماعی باشیم.

حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی و پایگاه های تابعه و بسیجیان ارزشمند و تلاشگر ضمن اعلام حمایت از برنامه های جنابعالی، آمادگی خود را برای مجاهدت و خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان اعلام نموده و همانطور که از تاریخچه بسیج مستحضر هستید، بسیج با تلاش و همراه بودن همواره سعی در خدمت رسانی به آحاد ملت شریف را در راستای اهداف خود در سرلوحه دارد و حال در دوره ریاست جنابعالی نیز با سعی و همت مضاعف در خدمت سازمان و نهادهای تابعه بوده و در اجرای برنامه و منویات جنابعالی یاری و همراهی لازم را دارد.

این انتخاب مبارک را به کارکنان ستاد مرکزی و اجرایی سازمان و نهادهای تابعه در سراسر کشور و نیز کلیه کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان و شرکاء اجتماعی اصلی تبریک گفته و برای جنابعالی موفقیت روز افزون و سربلندی از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

با تقدیم احترام

مهدی تیموری

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی

کد خبر: 27822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =