سالاری مدیری موفق و شجاع بود/ در سال‌های اخیر، تامین اجتماعی پویا بوده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: وزارت کار، وزارت مردم است و بیش از ٥٠ درصد اتفاقات در تامین اجتماعی رخ می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حجت‌اله عبدالملکی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد:  وزارت کار، وزارت مردم است و بیش از ٥٠ درصد اتفاقات در تامین اجتماعی می‌افتد.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی را خانه خود می‌دانم، افزود: از دکتر سالاری تشکر می‌کنم، شجاعت کار را داشتند و موفق عمل کردند. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن آرزوی توفیق برای دکتر سالاری ادامه داد: تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی امانتداران مردم هستند. فعالیت‌های دیجیتال باید ادامه پیدا کند.  خداوند را شاکرم که در تمام سال های بعد از انقلاب و به ویژه سال های اخیر این سازمان جزو سازمان های پویا بوده است. نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم منتقد بودیم، اما این وزارتخانه خوب کار کرده و در سازمان تامین اجتماعی نیز به ویژه در دو سال اخیر کارهای خوبی انجام شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه باید از همکاران این سازمان و به ویژه دکتر سالاری قدردانی کنم، اعلام کرد: ایشان تا لحظه‌های آخر مشغول حل مسائل چالشی بود. البته همه معاونان این وزارتخانه اینگونه هستند. امید است دکتر سالاری هر کجا هست با همین روحیه و قدرت کارهایی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکرم که در تمام سال های بعد از انقلاب و به ویژه سال های اخیر این سازمان جزو سازمان های پویا بوده است. نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم منتقد بودیم، اما این وزارتخانه خوب کار کرده و در سازمان تامین اجتماعی نیز به ویژه در دو سال اخیر کارهای خوبی انجام شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه اینجا وزارت مردم است زیرا بیشترین سطح تماس را با حوزه های معیشتی و رفاهی مردم دارد، گفت: بیش از ۵۰ درصد اتفافات در این راستا در تامین اجتماعی می‌افتد. به تامین اجتماعی عرق دارم زیرا اولین ورود پدرم به دولت از همین سازمان بود و اینجا را خانه خودم می‌دانم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که در تمام سال های بعد از انقلاب و به ویژه سال های اخیر این سازمان جزو سازمان های پویا بوده است. نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم منتقد بودیم اما این وزارتخانه خوب کار کرده و در سازمان تامین اجتماعی نیز به ویژه در دو سال اخیر کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر رفاه با بیان اینکه باید از همکاران این سازمان و به ویژه دکتر سالاری قدردانی کنم، گفت: ایشان تا لحظه های آخر مشغول حل مسائل چالشی بود. البته همه معاونان این وزارتخانه اینگونه هستند. امید است دکتر سالاری هرکجا هست با همین روحیه و قدرت کارهایی را انجام دهند. 

وی تاکید کرد: مجموعه صندوقهای بازنشستگی حق الناس هستند و باید با این نگاه مدیریت کنیم. ما امانتدار مردم هستیم. با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز رضایتمندی مردم در سطح بالایی حاصل نشده است. انتظار داریم حرکت با قدرت به سمت ارتقای دیجیتالی و کارآمد سازی اقتصادی محقق شود. شستا باید پرقدرت تر از قبل اداره شود.

عبدالملکی با بیان اینکه قائل به سلسله مراتب هستیم اظهار کرد: شستا زیرمجوعه تامین اجتماعی است و این سنتی که شاید خیلی سال برقرار و شاید ۱۵ سال است که اینگونه و شستا با وزیر کار می‌کند که سنت غلطی است و اگر وزیر کاری داشته باشد از مسیر مدیرعامل تامین اجتماعی باید پیگیری کند. نه فقط تامین اجتماعی بلکه در مجموعه های دیگر هم باید اینگونه باشد.

وزیررفاه با اشاره به اینکه ثروت زیادی در صندوق ها نهفته است و انتظار داریم با روش های مدیریتی کارامد و نوین به رشد آنها کمک کنیم گفت: اینها امانت هستند. در این مدت کوتاه دیده‌ام که خدماتی از سوی این شرکت ها به ستاد وزارتخانه می شود که این کار ممنوع است. اینکه امکاناتی از سوی سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه برای سازمان مرکزی وزارتخانه هزینه شود، ممنوع است.

وی ادامه داد: انتظار تحول مدیریتی بنیادین در این شرکت ها را از آقای موسوی داریم و همچنین باید انتصابات در چارچوب و الگوهای تعریف شده به درستی انجام شود. باید پنج معیار اصلی را مورد توجه قرار دهیم. نخست انقلابی بودن است. دومین شاخص ناکارآمدی است؛ نباید از افراد ناکارامد استفاده کنیم. سوم دست پاک بودن است. شاخص چهارم فسادستیزی است. شاخص پنجم هم مردمی بودن است.

کد خبر: 27802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =