آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی در زنجان وجود دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تاکید کرد: امسال با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و سال تحصیلی جدید خواهیم رفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حسن مظفری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید خواهیم رفت، گفت: یکی از اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، بحث واکسینه کردن معلمان استان بوده تا سال تحصیلی جدید با دغدغه کمتری در شرایط کرونایی آغاز شود.

وی از واکسینه شدن ۸۲ درصد معلمان استان تا به امروز خبر داد و یا یادآوری اینکه در تلاش هستیم تا نوبت دوم این واکسیناسیون نیز به سرعت انجام شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تلاش شده تا همه تمهیدات لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی در آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شود.

مظفری با تاکید بر اینکه موضوع سلامت همواره یکی از اولویت‌های این دستگاه به شمار می‌رود، تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این راستا شاهد آغاز سال تحصیلی جدید با کمترین دغدغه در استان باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان همچنین از تجهیز ۹۲ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد و افزود: علاوه بر این امسال نیز همانند سال گذشته پیگیر تهیه تبلت و سایر اقلام سخت‌افزاری برای مناطق محرومی که هنوز این تجهیزات را دریافت نکرده‌اند، هستیم.

مظفری با یادآوری اینکه تا به امروز نزدیک به ۴۰۰۰ تبلت در اختیار مناطق محروم قرار داده شده و این روند تداوم خواهد داشت، عنوان کرد: یکی از درخواست‌های ما از همه مدارس، تمرکز بر روی بازگشایی مدارس بوده، به همین خاطر بنا داریم به گونه‌ای عمل کنیم که مهرماه امسال هیچ مدرسه‌ای بدون معلم نباشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه همه ثبت‌نام‌ها تا به امروز انجام شده و تحقق این موضوع در سایه تلاش جهادی همکاران صورت گرفته است، گفت: علاوه بر این تلاش داریم تا در زمینه توزیع کتب درسی نیز همانند ثبت‌نام کتب جزو استان‌های پیشرو باشیم.

کد خبر: 27721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =