رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن چیزی است که تصور می شود

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فرار شش اسیر فلسطینی نشان داد رژیم صهیونیستی که برای ایران خط و نشان می‌کشد، ضعیف‌تر از آن است که تصور می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به بیستم شهریور ماه، سالروز شهادت عارفانه دومین شهید محراب تاریخ انقلاب اسلامی شهید مدنی گفت: آیت‌الله مدنی هم از بعد عملی و هم از جنبه نظری در تعالی ارزش‌های اسلامی کوشید و خود را مطیع محض ولی‌فقیه می‌دانست و بر اطاعت همگان از ولی فقیه نیز تاکید می‌کرد.

وی ادامه داد: آیت الله مدنی بر حکومت عدل اسلامی تاکید می ورزد و معتقد است این حکومت سبب می‌شود انسان‌ها زودتر به اهدافشان دست پیدا کنند.

آل هاشم گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان، رعایت موازین اسلامی در فعالیت‌های سیاسی، گسترش عدالت اجتماعی و توجه به استقلال اقتصادی از موضوعات مهمی است که در آرای شهید مدنی مشاهده می‌شود.

وی سپس ادامه داد: فرار تاریخی شش اسیر فلسطینی، نشان می‌دهد رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می‌کشد و سخن از طرح " هزار ضربه چاقو" می‌گوید ضعیف‌تر از آن است که تصور می‌شود، او مصداق همان تمثیل ماندگار سیدحسن است که گفت این رژیم از لانه عنکبوت سست‌تر است.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: در انتخابات آتی عراق آنچه مهم است سربرآوردن نسلی بیدار از جوانان و مردم عراق است که به‌برکت شهدا به‌بیداری مبارکی دست یافته‌اند که امید پیروزی گفتمان ناب مقاومت در عراق را دوچندان می‌کند.

وی افزود: تسلیم نشدن در برابر حاکم ظالمی که دین خدا را بازیچه شهوات و نفسانیات خود قرار داده است؛ اطاعت از دستور حق تعالی است و صبر در برابر این اطاعت؛ حرکتی در شأن امام عاشورا و اصحاب عاشورایی حضرت است.

آل هاشم در پایان گفت: متأسفانه به دلایل مختلف فرهنگی و کم کاری مربیان تربیتی در تعلیم مباحث تخصصی و اصولی به پدران و مادران عزیز در رابطه با چگونگی شکل گیری شخصیت انسان در دوران کودکی؛ نسبت به اهمیت دوران جنینی در تربیت انسان توجه لازم را نداریم.

کد خبر: 27707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =