رشد قابل توجه تامین اجتماعی در دوران مدیریت سالاری

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحات نوین، راه‌اندازی سامانه‌های جدید به ویژه در ایام کرونا و اجرایی کردن نسخه‌های الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ جزو اقدامات قابل تقدیر در دوران مدیریت دکتر سالاری بود

 حسین حاتمی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین عملکرد مصطفی سالاری در سازمان تامین اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ گسترده بودن جامعه هدف و تنوع خدمات توانست رضایتمندی مردم را کسب کند و با اصلاح ساختارها و شفاف‌سازی در زیر مجموعه  خود، گام مثبتی در توسعه خدمات برداشته و مشتری مداری را اولویت کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت سالاری رشد بسیار خوبی داشت و تعاملی که با مجلس و به ویژه کمیسیون اجتماعی شکل گرفته بود، رضایتمندی از این سازمان را افزایش می‌داد. این موضوع یکی از فاکتورهای مهم در دوران تصدی سالاری در سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شد.

دبیر دوم رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمره قابل قبولی به سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت سالاری می‌دهیم، عنوان کرد: امیدواریم این روند در این دولت سیزدهم  نیز تداوم یابد تا بتوان رضایتمندی بیشتری از از این جامعه هدف به دست آورد.

حاتمی گفت: اصلاحات نوین، راه‌اندازی سامانه‌های جدید به ویژه در ایام کرونا و اجرایی کردن نسخه‌های الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ جزو اقدامات قابل تقدیر در دوران مدیریت سالاری بود. البته او می‌توانست منشا خدمات ارزشمند دیگری نیز باشد. چرا که با توجه به شناختی که از سالاری وجود دارد، این امکان وجود دارد که  با استفاده از تجارب ایشان در مجموعه تامین اجتماعی گام‌های بهتری برای بهبودی شرایط بازنشستگان و زیر مجموعه این سازمان برداشت.

کد خبر: 27688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =