اقدامات سالاری توسط مدیر دیگری قابل اجرا نبود

یک کارشناس و فعال حوزه کارگری درخصوص عملکرد سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اقدامات قابل قبول و مثبتی که توسط سالاری در این سازمان طی دو سال گذشته صورت گرفت، در واقع کارها و طرح‌هایی بود که شاید توسط هیچ مدیر دیگری قابلیت اجرایی نداشت.

ناصر چمنی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: در اشاره به اقدامات ارزشمند سالاری در راس مدیریت سازمان تامین اجتماعی، می‌توان به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این سازمان اشاره داشت که در واقع این اقدام، یکی از برنامه‌های ماندگار او در سازمان تامین اجتماعی بود و تصور این است که هیچ مدیری به غیر از وی امکان و توان اجرای این اقدام مهم را در راستای تامین معیشت بازنشستگان، مستمری بگیران و همچنین کارگران در آینده نداشت.

این فعال حوزه کار تصریح کرد: از جمله گام‌های دیگری که در دوره مدیریت وی در تامین اجتماعی برداشته شد، توسعه خدمات الکترونیک در همه ابعاد، حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی و اجرای طرح‌های مختلف در حوزه درمان بیمه‌شدگان و کارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: گفتنی است که اجرای طرح‌های توسعه خدمات الکترونیک و حذف دفترچه درمانی از نظر کاهش هزینه‌ها و داشتن پایه علمی، بسیار ازرشمند هستند و اگر کاستی در این حوزه در مراحل اولیه اجرای طرح دیده شد، به دلیل مهیا نبودن زیرساخت‌های لازم در برخی بخش‌ها بود که به مرور زمان با تدابیر لازم رفع شد.

چمنی با اشاره به اینکه دریافت بخش قابل توجهی از مطالبات انباشته شده سازمان از دولت، نکته مثبت دیگری که در کارنامه سالاری به چشم می‌خورد، افزود: مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت در فاصله دهه‌های گذشته بصورت انباشت درآمده و روزانه در حال افزایش است و اهمیت دریافت این مطالبات برای آینده سازمان تامین اجتماعی بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه عنوان کرد: در مجموع می‌توان گفت سالاری در مدت حضور در سازمان تامین اجتماعی و با نگاه به اجرای طرح‌های مختلف در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارگران و دیدگاه آینده محور وی در این اقدامات، نسبت به دیگر مدیران این سازمان در دوره‌های گذشته، عملکرد بهتر و قابل قبولی را ارائه داده است.

کد خبر: 27624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =