خیرین و نیکوکاران یاور بهزیستی در پاسخ به نیازهای جامعه هدف

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به نیازهای دانش آموزان در شروع سال تحصیلی گفت: همیشه خیرین و نیکوکاران در پاسخ به این نیازها یاور بهزیستی و همراه جامعه هدف بوده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، مهدی پهلوانی ستوده صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، گفت: جمع کثیری از خانواده‌های معلولین، زنان سرپرست خانوار و مستمندان تحت پوشش بهزیستی دارای فرزندان محصل می‌باشند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه این سازمان بر اساس رسالت ذاتی خود در حد توان و اعتبارات دولتی در خدمت جامعه هدف می‌باشد، افزود: با عنایت به گستردگی نیازمندی‌ها و عدم پاسخگویی اعتبارات دولتی، همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان یاور بهزیستی در این زمینه بوده‌اند.

وی با تاکید بر نیازهای مبرم دانش آموزان تحت پوشش و احتمال شروع سال تحصیلی به شیوه مجازی یا ترکیبی، مهمترین نیاز دانش آموزان را تبلت و گوشی برشمرد و ادامه داد: در سال گذشته با مساعدت خیرین حدود ۹۰ دستگاه گوشی و تبلت بین دانش آموزان تهیه و توزیع گردید.

پهلوانی با بیان اینکه امسال هم تعدادی از فرزندان بهزیستی و معلولین و … نیازمند تأمین این اقلام هستند، گفت: تأمین کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز از اولویت‌های این فصل است.

وی با تاکید بر اینکه خیرین و مردم نوع دوست استان در آستانه ایام اربعین حسینی نذورات خود را به سمت تأمین نیازهای مددجویان سوق دهند، افزود: کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و جهت واریز مبلغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی برای حضور مردم نیکوکار و خیرین معرفی می‌گردد.

کد خبر: 27534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =