فعالیت ۴۲ مرکز واکسیناسیون در خراسان رضوی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعالیت ۴۲ مرکز واکسیناسیون در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، مهدی قلیان با بیان این‌که بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهر مشهد مشمول دریافت واکسن هستند، اظهار کرد: همچنین متولدین ۱۳۷۰ و قبل از آن ساکن در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۴۲ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: از مجموع ۴۲ مراکز واکسیناسیون، ۳۰ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها و به منظور گسترش خدمات‌رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در حال حاضر، ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۳۵ هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات‌رسانی به گروه‌های هدف شده است.

قلیان با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب «نشان» ادامه داد: کاربران نقشه و مسیریاب «نشان» می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود، به نزدیک‌ترین محل واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر: 27521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =