پایین بودن واکسن تحویلی به آذربایجان‌شرقی نسبت به برخی ازاستان‌ها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از پایین بودن واکسن تحویلی به این استان در مقایسه با برخی دیگر از استان‌ها خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین فرهنگی روز سه شنبه در یک نشست خبری اظهار کرد: با توجه به پایین بودن واکسن تحویلی در آذربایجان شرقی نسبت به برخی استان‌های کشور و پیرو طرح این موضوع مهم توسط مردم و در افکار عمومی، پیگیری آن مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: هر چند در چگونگی محاسبات برای تحویل واکسن‌ها به استان‌ها، ابهامات جدی وجود دارد، اما آنچه مسلم است پایین بودن واکسن تحویلی به آذربایجان شرقی نسبت به برخی از استان‌های دیگر، غیرقابل اغماض است که اعتراض ما در این خصوص به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسؤولان وزارتخانه منعکس شد.

فرهنگی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شده کمبود واکسن به سرعت در آذربایجان شرقی، برطرف و واکسیناسیون در سطح استان با سرعت مناسبی انجام شود.

وی یادآوری کرد: تاکنون بیش از ۳۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی واکسینه شدند که باید این مقدار بیش از اینها می‌بود تا پیک پنجم کرونا در استان از اوج بیشتری برخوردار نشود.

فرهنگی تاکید کرد: پس از سفر یک روزه وزیر بهداشت و درمان به آذربایجان شرقی، تزریق دوز دوم استرازنکا در استان دوباره آغاز شد و پیگیر واکسیناسیون دوز اول و دوم تمام گونه‌های واکسن‌های خارجی و داخلی آسترازنکا، سینوفارم و برکت در استان هستیم.

کد خبر: 27509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =