واکسیناسیون دانشجویان زنجانی آغاز شد

رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشجویان گفت: این قشر می‌توانند با ارائه مدارک در پایگاه‌های فعال واکسیناسیون شهر و ۲ پایگاه فعال در ۲ مجموعه دانشگاهی، دانشگاه زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان" سایت اعتمادیه" نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر محمود حریری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به ورود محموله های جدید واکسن به کشور به دنبال آن در سطح شهرستان زنجان افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تمامی دانشجویان  بومی این شهر که در دانشگاههای زنجان و یا خارج از زنجان تحصیل می‌کنند می توانند با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی واکسینه شوند.

وی ادامه داد: در این راستا به سایر مراکز واکسیناسیون نیز توصیه شده در صورت مراجعه دانشجو، به محل با کنترل کارت ملی و دانشجویی بدون محدودیت سنی نسبت به واکسیناسیون آنان اقدام کنند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

حریری اظهار داشت: از یک ماه گذشته واکسیناسیون کارکنان، اعضای هیات علمی دانشگاهها و معلمان آغاز شد اما دانشجویان در این ردیف قرار نداشتند که این مهم به دلیل کمبود واکسن بود که هم اکنون رفع شده است.

 رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان تاکید کرد: خوشبختانه با تامین محموله های جدید واکسن، روند واکسیناسیون دانشجویان زنجانی نیز بیش از گذشته شتاب می‌گیرد و تلاش می شود تا سه هفته آینده به پایان برسد.

وی تاکید کرد: دانشجویانی که ساکن شهر زنجان نیستند، اما در دانشگاههای شهرستان های استان تحصیل می کنند مشمول واکسیناسیون هستند، هر چند، دانشجویان ساکن خوابگاهها نیزپیش از این واکسینه شده بودند و در این میان افرادی که بنا به دلایلی به دانشگاهها مراجعه می کنند می توانند با مراجعه به محل های یاد شد واکسن کرونا دریافت کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: در سطح ملی نیز اعلام شد که دانشجویان در محل زندگی خود می توانند واکسن تزریق کنند، اما اگر به هر علتی به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کردند، می توانند این کار را انجام دهند و  در مجموع منعی وجود ندارد.

کد خبر: 27495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =