توزیع ۴۰۰۰ بسته حمایتی در بین ایثارگران نیازمند کردستانی

مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان از توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی در بین خانواده های ایثارگران نیازمند استان در دوران کرونایی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، ناصر محمد زاده اظهار کرد: همزمان با مسأله و بحران ویروس منحوس کرونا در کشور، مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در کردستان با لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری و حمایت گسترده از قشر آسیب پذیر جامعه، دوشادوش نیروهای دیگر خادم اسلام و ولایت با کمک‌های مومنانه در سطح استان وارد میدان شد.

وی افزود: در طول بحران کرونا مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان ضمن سرکشی از خانواده‌های ایثارگران استان کردستان مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و سپس آنچه که امکان حل مسائل در حوزه مجمع بود را برطرف نموده و مسائلی که از حوزه مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس بیشتر بود به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

محمد زاده خاطرنشان کرد: مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان با رویکرد کارآفرینی ایثارگران برنامه مدونی را تنظیم کرده است که با همکاری دولت جدید اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مسأله معیشت خانواده‌های ایثارگران دفاع مقدس کردستان اولویت کاری این مجمع بوده و در این راستا از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های ایثارگران نیازمند استان توزیع شده است.

محمد زاده عنوان کرد: در استان کردستان بیش از هزار و ۸۰۰ آزاده، ایثارگر و جانباز سرفراز زندگی می‌کنند که زیر چتر حمایتی این مجمع بوده و در طول سال خدمات متعدد معیشتی، حمایتی، فرهنگی و آموزشی به این بزرگواران و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود.

کد خبر: 27385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =