پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در روزهای پیش رو پویش مشق احسان در قزوین برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید مهدی میرغفاری اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به تحصیل کودکان کار و بی بضاعت و به منظور جلوگیری از بازماندن از تحصیل این کودکان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین اقدام به تهیه ۲۰۰ هزار پک لوازم تحریر ایرانی کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قزوین بیان کرد: در مرحله اول پویش مشق احسان در استان قزوین ۴۴۰۰پ ک لوازم تحریر توسط گروه‌های جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق کم‌تر برخوردار توزیع خواهد شد.

میرغفاری اذعان کرد: همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم در کنار مردم عزیز کم بضاعت و کم توان مالی استان قزوین هستیم و عزم‌هایمان برای خدمت به این مردم ذره‌ای کاسته نخواهد شد بلکه روز به روز انشاالله تا رفع کامل فقر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است پویش مشق احسان سالانه در ایام شروع سال تحصیلی برگزار می‌گردد و لوازم تهیه شده بین دانش آموزانی که خانواده‌های بی بضاعت و کم توان مالی دارند توزیع می‌گردد.

کد خبر: 27382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =