کاهش سن واکسیناسیون به متولدین سال ۱۳۶۳ و قبل از آن

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه افراد بدون پرونده الکترونیک در مراکز بهداشت واکسینه نمی شوند گفت:سن واکسیناسیون در قم به متولدین ۱۳۶۳ و قبل از آن کاهش یافت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سیامک محبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از امروز در استان قم با اعلام وزارت بهداشت متولدین سال ۱۳۶۳ و قبل از آن، دانشجویان مراکز آموزش عالی و طلاب با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان قم می‌توانند واکسن کرونا تزریق کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: کسانی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت در مراکز بهداشت در استان قم هستند، هر چه سریع‌تر برای بهره‌مندی از واکسیناسیون عمومی به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه خود مراقبتی و دیگر مراقبتی به عنوان یک مسؤولیت فردی و اجتماعی نیاز است مورد توجه قرار گیرد افزود: برای عبور موفق از این بحران نباید تنها به خود فکر کرد بلکه باید در قبال سلامت جامعه نیز احساس مسؤولیت کرد و اصول بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی) را از اولویت‌های زندگی قرارداد.

کد خبر: 27330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =