فعلاً هیچ پرواز خارجی در استان کرمان نخواهیم داشت

 مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا فعلاً هیچ پرواز خارجی در استان کرمان نخواهیم داشت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حمید شمس الدینی ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضوی گفت: شیوع سویه جدید کرونا به اسم لامبدا برعکس ویروس دلتا که از شرق وارد کشور شد، از غرب می‌تواند وارد کشور شود و مرزهای کشور به مراقبت‌های بیشتری احتیاج دارد که مجدد دچار پیک شیوع بیماری نشویم.

شمس الدینی افزود: به علت مشکلاتی که برای افغانستان رخ داده است شاهد افزایش ورود اتباع افغانستانی به کشور هستیم که بعضی از این ترددها غیرقانونی است و هیچ‌گونه نظارتی بر آنها نیست.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع بیماری فعلاً هیچ پرواز خارجی در استان کرمان نخواهیم داشت و اداره کل راهداری با کمک نیروی انتظامی باید مراقبت‌های لازم را در ورودی‌های استان جهت جلوگیری از ورود مسافران و زائران داشته باشند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در رابطه با زائرین اربعین گفت: درست است که ضوابط و دستورالعمل‌هایی برای مراسم اربعین ابلاغ شده است ولی باید خیلی مراقب باشیم تا ویروس نوع لامبدا از این طریق وارد کشور نشود و باید بعد از بازگشت افراد در مرز از آنها تست گرفته شود.

شمس الدینی همچنین یکی دیگر از مشکلات موجود را افراد ساکن کرمان که پلاک غیربومی دارند دانست و خواستار تصمیم گیری برای این موضوع شد.

کد خبر: 27328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =