رشد بیمه‌شدگان و بیمه‌پردازان تامین اجتماعی طی سال گذشته

با وجود مشکلات اقتصادی که در یک سال اخیر منجر به تعطیلی برخی کارگاه‌ها و بیکاری کارگران شده است، تعداد بیمه‌شدگان، بیمه‌پردازان و کارگاه‌های تحت پوشش تامین اجتماعی در همین مدت افزایش داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی، تازه‌ترین آمار بیمه شدگان، بیمه پردازان و کارگاه های تحت پوشش این سازمان تا انتهای بهار سال جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، تعداد کل بیمه شدگان تامین اجتماعی (بدون احتساب مقرری بگیران بیمه بیکاری) در خرداد ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است که نسبت به خرداد ماه سال گذشته رشدی سه درصدی را نشان می دهد.

همچنین در خرداد ماه امسال یک میلیون و ۲۹۹ هزار کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده است که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی یک درصدی را تجربه کرده است.

آمار مذکور همچنین نشان می دهد که تعداد کل بیمه پردازان تامین اجتماعی در پایان بهار سال جاری به ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۱۹ نفر رسیده است که این رقم نسبت به خرداد ماه سال گذشته ۳.۳ درصد رشد داشته است.

گفتنی است رشد بیمه شدگان، بیمه پردازان و کارگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در یک سال گذشته در حالی صورت گرفته است که طی این مدت به عللی چون همه گیری بیماری کرونا و نیز تحریمهای ظالمانه بین المللی، اقتصاد کشور درگیر رکود و تورم بوده که به تعطیلی برخی کارگاه ها و بیکاری کارگران منجر شده است.

رشد بیمه‌شدگان و بیمه‌پردازان تامین اجتماعی طی سال گذشته

کد خبر: 27241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =