کرمانشاه قرمزتر از همیشه

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اوج گیری کرونا در استان کرمانشاه گفت: با توجه به رنگ بندی جدید شهرستان‌ها، ۱۲ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، محمودرضا مرادی اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان‌های کرمانشاه، ۱۲ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وی افزود: در رنگ بندی هفته گذشته ۱۰ شهرستان قرمز، ۳ شهرستان نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار داشتند که این رنگ بندی در این هفته به شکل، ۱۲ شهرستان قرمز و ۲ شهرستان نارنجی تغییر پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان‌های ثلاث باباجانی و دالاهو در رنگ بندی جدید در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان‌های روانسر و قصرشیرین که پیش از این در وضعیت نارنجی بودند در حال حاضر وضعیت قرمز بر آنها حاکم است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقر و کلیایی و سرپل‌ذهاب همچنان به مانند هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار دارند.

مرادی با اشاره به محدودیت‌های فعالیت مشاغل در وضعیت‌های کرونایی، خاطرنشان کرد: در وضعیت نارنجی که پرخطر محسوب می‌شود، مشاغل سطح سه و چهار تعطیل خواهند بود و در وضعیت قرمز که بسیار پرخطر به حساب می‌آید، مشاغل سطح ۲، سه و چهار تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، محدودیت‌های ترددی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز همچنان پا برجاست و سفر خودروها با پلاک غیر بومی به این شهرستان‌ها و یا خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرستان‌ها ممنوع است.

کد خبر: 27139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =